Verbinden...

W1siziisimnvbxbpbgvkx3rozw1lx2fzc2v0cy9vbgl2zxitamftzxmvanbnl29mzmljzs1izy1pbwfnzs5qcgcixv0

Diversiteit & Sociale Betrokkenheid

Ons doel bij Oliver James is het creëren van een omgeving die zowel open als betrokken is, waarbij we een verse kijk binnen ons personeelsbestand en wervingsbeleid stimuleren en waarderen. Wij streven ernaar Wij streven ernaar om uit een zo breed mogelijke verzameling van visies en ervaringen kennis te putten, om zo tegemoet te komen aan de steeds veranderende wensen van onze werknemers, klanten en kandidaten.

Oliver James Associates Limited ("Oliver James") voert als werkgever een beleid van gelijke kansen en zet zich in voor gelijke behandeling in de werkomgeving, ongeacht leeftijd, handicap, geslachtsverandering, burgerlijke of civiele partnerstatus, zwangerschap of moederschap, ras, kleur, nationaliteit, etnische of nationale herkomst, religie of overtuiging, geslacht of seksuele geaardheid

Als recruitmentbureau zijn wij ons nadrukkelijk bewust van de rol die wij spelen in het ondersteunen van onze klanten en partners in het bereiken van diversiteits- en integratiedoelen door middel van aantrekking, selectie, aanbod en werkprocedures.

Intern wordt onze aanpak voor gelijke kansen en het vermijden van discriminatie op de werkvloer toegepast op alle aspecten van het werknemerschap bij ons bedrijf, met inbegrip van het plaatsen van vacatures, werving en selectie, salaris en arbeidsvoorwaarden, opleiding, beoordeling, promotie, gedrag op het werk, disciplinaire en klachtenprocedures en beëindiging van het dienstverband.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Diversity@ojassociates.com